Inför Smaka på Trollhättan 2021 och 2022 har jag ansvarat för att skapa och ta fram grafiskt material. Jag har tagit fram material till sociala medier, men även till trycksaker som affischer, menyer, biljetter, program och vepor. Under festivalen ansvarade jag för att sköta uppdateringen på sociala medier med storys, inlägg och videos. Jag har även stöttat upp som en hjälpande hand när det kommit till den betalda marknadsföringen i sociala medier.
Under Smaka på Trollhättan 2023 hade jag huvudansvaret över sociala medier och marknadsföringen kring eventet.
City Trollhättan
Grafiskt material
Sociala medier
Paid social (betald marknadsföring)
Evenemang
På City Trollhättan ansvarar jag för att ta fram content och innehåll till sociala medier och för tryck. Jag hjälper även till med den organiska och betalda marknadsföringen i sociala medier. Förutom marknadsföring är jag även delaktig i flera evenemang som sker under årets gång, som Trolldagar, Inspirationsdag i City, Storgatans julmarknad och mer.
IIIPAC Padelcenter
Grafiskt material
Sociala medier
Paid social (betald marknadsföring)
Evenemang
Fotografering
Mitt största fokus på IIIPAC var att ta fram en ny grafisk profil och skapa olika mallar för att underlätta vid publicering och skapa en tydlig tonalitet. Jag hade även ansvar över sociala medier och jobbade i receptionen. För att ta fram en ny grafisk profil fotograferade jag även nya bilder till affischer, sociala medier och hemsidan. På IIIPAC höll jag även i en hel del event, som Tjejpadel och Americano-turneringar.
ElektroSkutt
Grafiskt material
Sociala medier
Paid social (betald marknadsföring)
Kommunikation
På ElektroSkutt har jag haft huvudansvar över all kommunikation och marknadsföring. Här har jag gjort allting från att skapa betalda kampanjer, till att hålla sociala medier uppdaterade med relevant och engagerade content. Jag har även tagit fram produktblad inför mässor och skapat presentationer till viktiga möten.